Boesjes.reismee.nl

Voorbereidingen...

De meeste voorbereidingen hebben we getroffen. De route is vanmorgen definitief bepaald.

We gaan eerst richting Enschede, bijna recht naar beneden naar het zuiden, dit tot aan Stadtkyll in Duitsland. Bij Stadtkyll willen we de 'Kylltalradweg' oppakken, die vervolgens overgaat in de 'Moselradweg'. Deze laatste route brengt ons helemaal tot aan Toul in Frankrijk, waar we de route van Benjaminse op kunnen pakken.

Volgend weekend maar eens bekijken òf we alle spulletjes kunnen houden op de fiets en hoe we het beste alles kunnen (in)pakken. Van 30 april t/m 3 mei gaan we , bij redelijk weer, 'proeffietsen en kamperen', zodat we enigszins voorbereidkunnen vertrekkenvooronze eerste fietsvakantie.

Alleen onze stoeltjes hebben we nog niet binnen, verder is alles zo goed als kompleet!

erna

Ik hoop dat jullie goed voorbereid zijn; maar laten jullie ook nog wat voor 'de verrassing' over? Anders wordt het wel heel saai.. Stoeltjes?.. hebben jullie ook een aanhangwagen erachter? Je zit toch de hele dag op je zadel? Daarna lekker uitrusten en in jullie tent liggen; moe maar voldaan! Succes; komt allemaal goed!

Anouk

Jeetje wat een tocht zeg!!! Op de fiets!!!
Wel gaaf hoor, leuke ervaring. Wil jullie heel veel succes en veel plezier wensen. We gaan jullie zeker volgen.......
Kalm an!!