Boesjes.reismee.nl

Avignon - Arles 65 km

Na Avignon met moeite te hebben verlaten (op de fiets valt dat nog niet mee), zijn we via een mooi bosrijk gebied met de nodige klimmetjes naar het zuiden verder afgezakt. Vlak voor de kleine Alpen nog even de nodige calorien naar binnen gewerkt voor de te komen klimmetjes. Onderweg een paar keer stoppen om het vocht en suikergehalte bij te tanken; maar daarna hebben we een giga uitzicht, met daarna een heeeeeeeeeele lange afdaling. Een paar echte haarspeldbochten erin, al met al heftig maar supergaaf.

Op tijd bij de camping in Arles aangekomen, het zwembad nog even ingedoken. Aangezien er geen open vuur mocht zijn op de camping; konden we niet koken op de benzinebrander. Dus voor het eten de stad in. Na het eten bij een supermarche langsgegaan om een campinggasbrander te halen. Tinus is helemaal in zijn nopjes. Niks geen gesmeer meer met roet en benzine; maar gewoon knop omdraaien; aanstekertje erbij en in 3 minuten kookt een liter water!!

bertus

fijn dat jullie het zo naar de zin hebben, we leven met jullie mee. liefs van ons bijden.