Boesjes.reismee.nl

Tuchan - Llauro.

Ontbijt genuttigd in de opkomende zon. Heeft ook wel wat. Waren beiden om 6 uur al wakker, dus heerlijk gedouched,ontbijtje gehad en, tja, tent inpakken (waar we zo langzamerhand toch wel een beetje flauw van worden) en fietsen richting de steile klimmetjes die ons te wachten stonden. In Estagel hebben we, vlak voor dat de klim begon, een calorienbom genomen, eenheerlijk notengebakje en natuurlijk een kopje espresso. Dan klimmen, gelukkig is het niet al te warm, want daar heb vooral ik nogal last van.De omgeving was prachtig, het klimmen wel waard. Voor de camping kregen we nog een keer een fikse klim, maar...... de campingbeheerder, een Nederlander verwelkomde fietsers met een biertje! IWij zijngeen bierdrinker, maar dit pilsje.......heeerlijk. Daarna nog gebak, want 1 van de campingbewoners was jarig geweest en wij mochten gewoon meegenieten.

Tent vervolgens opgezet op een plekje met het uitzicht, heeeeel in de verte, op de middellandse zee. Ons eigen potje gekookt, nog wat gelezen, en moe maar voldaan slapen.

Jeannette

Tinus en Hilly, wat een superprestatie! Wat goed dat jullie zoveel hebben beschreven. Ik ben heel benieuwd wat het je voor jezelf heeft gebracht? Jullie vakantie is voorbij gevlogen. Maar misschien ligt dat ook aan mijn zwevende bestaan, zeilend op een roze wolk.