Boesjes.reismee.nl

Figueras - Playa d Aro

Het laatste stukje van ons weblog, en het laatste stukje van onze vakantie.

Het fietsen gister was niet echt mooi, meer een noodzakelijk kwaad om naar de kust te komen. We hebben het hele stuk over een regionale weg gefietst, maar soms leek het wel of je over een snelweg fietste. Gelukkig waren er overal brede vluchtstroken, waar we dan ook maar al te graag gebruik van maakten. Een paar behoorlijke klimmetjes zaten er overigens ook nog in.

Aan de kust aangekomen eerst maar even genoten van een lekkere sorbet, waarna we op de camping RIembau in Platja d Aro aankwamen. Een giga camping, met ontzettend mooi en net sanitair, zwembaden bijna voor ons alleen. Gister zaten en een 6 tal mensen bij het zwembad, vandaag idem. We hebben een leuk plekje, lekker onder de bomen. De schaduw is wel nodig, want de zon brand er stevig op.

Gisteravond zijn we uit eten geweest. DIt is helaas niet goed gevallen, want midden in de nacht waren we allebei goed beroerd. NIet overgeven, de maag heel erg van streek.

Gelukkig was dit vanmorgen weer over, en konden we lekker genieten van ons ontbijtje, met vers brood, jus d orange, een gekookt eitje en een bakkie yoghurt.

Dus, dit was/is het.

We vliegen woensdag terug. WE hadden nog de plannen om dinsdag terug te vliegen, maar het omzetten van een ticket is wel een erg prijzige aangelegenheid. Hebben dus voor ons gevoel nog een daggie extra.

Groetjes en big hugs vanuit het zeer zonnig en warme Platja d Aro.

TInus en Hilly

Wim

Hi Hilly en Tinus,

Wat een geweldige prestatie. Ik neem mijn pet voor jullie af.
Is ons plekje nog vrij op de camping? Wij komen daar over 4 weken aan.

Geniet er nog van de komende dagen en tot donderdag!

Groeten,
Wim

Ma

Geniet er nog even van ,de vakantie zit er bijna op,en dan kunnen jullie terug kijken op een fijne vakantie
groetjes Ma en Ma

Roelanda

Petje af voor de prestatie !!!. Ik neem aan dat jullie veel foto's genomen hebben en die komen we zeker bekijken. Nog een paar fijne dagen gewenst en tot kijks!!!

Anky

Hoi Hilly en Tinus,

Ik kan jullie verhalen amper bij benen man! Wel erg leuk om alle verhalen te lezen. En voor jullie een ervaring en belevenis rijker.

Nog even genieten van de Spaanse zon en jullie behaalde prestatie. Ik doe het jullie niet na hoor!

Petje af!

Liefs vanuit Schoonebeek,

Anky

Nicole

Veel plezier nog de laatste dagen.
Nog even extra genieten van het lekkere weer na al die inspanning...
R-E-S-P-E-C-T :-))

Tot gauw