Boesjes.reismee.nl

Stoeltjes zijn er ook! Nu nog een stuurtas!

Yes, de Thermarest stoeltjes zijn, na enig telefoonverkeer met de leverancier Outdorado, toch aangekomen! Kunnen we toch nog een beetje ontspannen zitten bij het kamperen. Nu moeten jullie niet denken dat we volledige stoelen meenemen hoor! Nee, het zijn hoesjes waarin de self-inflating matrasjes geschoven kunnen worden en die daardoor omgebouwdworden tot een zitje met ruggesteun.

Nu nog de stuurtas van Hilly. Hilly wilde vandaag een stuurtas (goedkoop!!) bij de Lidl halen. Deze stonden in de folder,maar helaas, waren niet geleverd. Dus dit wordt dan toch ook maar een dure, onverwoestbare, Ortlieb Classic.Tinus heeft deze al.We hebben al met al best veelgekocht en voelen ons daardoorbijna verplicht om nog een jaar zo'n soort vakantie te gaan nemen. Wie weet, men zegt dat het verslavend werkt, misschien geldt dit ook wel voor ons. Daarnaast: er zijn ergere verslavingen dan fietsen!

We zijn nog aan het overwegen om een Garmin o.i.d. te kopen. Dan hoeven we namelijk niet constant op de kaart te kijken voor de route en kunnen we meer van de omgeving genieten. Zaterdag maar eens kijken wat zo'n ding kost en of het inderdaad handig is..

Tja, en dan gaan we donderdag t/m zondag 'proeffietsen'. Van huis uit rondje Groningen, tenminste, als het weer enigszins meezit. We moeten toch van tevoren een beetje bekijken of we alles wel bij ons hebben enof we alles kunnen houden. Dit weekend moet Tinus de benzinebrander maar eens uitproberen. Volgens Erna en Jan Veninga, waar we deze brandervan geleend hebben, is het aansteken hiervan wennen. Och, en mocht het niet lukken, dan koken we niet ons eigen prakkie: eetgelegenheden genoeg!

Laughing