Boesjes.reismee.nl

Effe bijwerken..startklaar!

Laughing
Vandaag hebben we de kampeerspullen voor onze fietsvakantie maar alvast ingepakt. Mochten we het op ons werk toch nog heel erg druk krijgen, dan is dat in elk geval geregeld.

Wat hebben we nog geregeld na onze proefkampeersessie:

• We hebben een ander tentje gekocht, de VANGO 350. Een supersnel op te zetten tunneltent, waar de binnentent al kant en klaar inhangt. 3 Bogenen 4 haringen erin en de tent is binnen een ruime 5 minuten gebruiksklaar. De ingang van de tent is behoorlijk hoger, enhijis lichter en kompakter dan de geleende tent van Erna en Jan Veninga.
  • Op de aangeschafte Garmin staat dehele route kant en klaar. Met boekjes van Benjaminse en de andere kaarten kunnen we bijna niet verdwalen!
  • Het inpakken van de fietstassen hebben we anders moeten verdelen. Ik had voor teveel gewicht in de tassen, en achter dus te weinig, maar dat is nu goed geregeld.

De weerberichten zien er voor de komende dagen prima uit, we hebben er zin in!

Cool

Betus Mini

Wij wensen jullie een heel mooie fiets vakantie toe en hopen dat jullie maar niet verdwalen .
Maar naar dat ik heb vernomen, jullie hebben Garmin bij jullie dus dat zit dan wel goed.
We zullen voor jullie duimen, zo dat je de wind meestal in de rug zullen hebben, maar als dat niet zo is moet je het ons niet kwalijk nemen.
Heel veel plezier , groetjes Betus en Mini.