Boesjes.reismee.nl

Nog 1 nachtje slapen...

Nog even lekker getraind met volleybalvanavond. Alleen maar bankhangen tot het morgen wordt is toch ook maar niks, en ik wildede eerste training van Guus toch echt niet missen! Mis er toch al zoveel gedurende mijn vakantie. Het was overigens een leuke training. Anders dan Erik training gaf, maar dat heeft natuurlijk ook weer zijn charme. Zou maar saai zijn als elke trainer op dezelfde manier zijn dingen aan het team bij zou willen brengen.

Voor morgen staat alles kant en klaar. Er moeten alleen nog wat kleine (laatste) dingen in de stuurtassen,maar we kunnen in principe zo weg.

Vreemd overigens.. de meesten die ons een prettige vakantie willen wensen doen dit met : succes, sterkte etc., nog of we dit MOETEN doen. Nee, het lijkt ons gewoon 'leuk' om op de fiets te stappen. Nergens aan denken, niks plannen, gewoon maar afwachten waar we 's avonds terecht komen en in welk dorpje we ons tentje neer kunnen zetten.

En ja, misschien valt het allemaal wel tegen, maar we hebben altijd nog de andere vervoersmiddelen waar de we fiets eventuuel in/op kunnen zetten, dus volgens ons komt het allemaal wel goed.

Jullie horen van ons!

Roelanda

Volgens mij zitten de weergoden wel mee. Het zal dit weekend ongeveer 20 graden worden!