Boesjes.reismee.nl

Telefoon vergeten............

Hoi hoi,

Lijkt wel of ik (jacco boes) het hele blog maar moet typen...

Haha nee, maar vandaag werd ik gebeld door mijn ouders. Ze vroegen of ik even een telefoonnummer wou opzoeken van een pension waar ze geweest waren. Dit i.v.m. een achter gelaten goed. Ze waren de telefoon van mams vergeten... niet zo slim....

Uiteindelijk heb ik het nummer kunnen achterhalen. En wordt de telefoon naar huize duitsland gestuurd.

BIJ DEZE DUS EEN MEDEDELING DAT HET GEEN NUT HEEFT TE BELLEN EN/OF SMSEN NAAR HILLY GSM!!!

MIJN OUDERS ZIJN NU BEREIKBAAR OP HET NUMMER VAN TINUS!!

Groeten jacco

Reacties

Reacties

Roelanda

Pas je wel even op dat je de fietssleutels niet verliest. We zijn nogal goed in het zoekmaken van de sleutels.
Toch ???

Groetjes

nies

Ik vind dat ook echt wel iets voor jou hilly om dat te laten gebeuren.verder goede reis.

Adolf

Hoi luitjes ik vind jullie echte kanjers hoor,maakte me wel een beetje ongerust omdat het hier behoorlijk slecht weer is geweest, maar het gaat goed met jullie zie ik op de blog en hoorde ik van Nies. Veel sterkte de komende dagen en voor je het weet ben je over de helft en kan je de kilometers aftellen, we volgen jullie nu ik het adres heb. gr van Henny -Adolf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!