Boesjes.reismee.nl

Kordel - Fonteney ; 110 km

Vanmorgen om 7 uur wakker. Het is vakantie, maar ons ochtendritme laat ons nog niet in de steek. Wilden brood halen bij de supermarkt tegenover het hotelletje; maar helaas, nog dicht: Dus dan eerst maar fietsen, voor het eerst gaat de lange broek aan. Het is 12 graden, dus niet echt warm. Onderweg nog wat motregen, maar we mogen tot nu toe niet klagen. Zijn op zeg naar Fonteney, het eerste plaatsje dat we tegenkomen met eencamping volgens de het boekje van Benjaminsen. We zijn al een aantal keren op de koffie gekomen met het boekje, campings bestaan niet, of bestaan niet meer. Maar deze gelukkig wel, hebben van te voren geinformeerd. Moeten echter ze lflink doortrappen, aangezien het een dikke 100 km verder is. Daarnaast zitten er ook nog een flink aantal klimmetjes in de route, een makkelijk daggie dus. Na de klimmetjes komen gelukkig ook de afdalingen; die we met een flinke snelheid naar beneden suizen: Heeerlijk; die beloning na het verzetten van het klimwerk: Tegen 16.30 uur op de camping aan: Wilden zelf eten koken, maar een patatje leek ook ons heerlijk: s Avonds de kaart erbij gepakt en de route nog even bekeken. We willen zondag in Beaune zijn, moet lukken