Boesjes.reismee.nl

- Beaune , 75 km: Geert Tichelaar!!!

Vandaag heel afwisselend gefietst, door bossen, over de heuvels door de landerijen langs koolzaadvelden, door kleine dorpjes; Bij Sinterklaas (St.Nicolas) hebben we een middagmaaltijdje genuttigd. We kwamen op tijd in Beaune op de camping midden in de stad aan. s Middags Beaune bekeken, ons eerste sorbetje tijdens de vakantie gegeten en op de camping uit eten geweest. Nog even georienteerd hoe of wat met de trein.

Tijdens het opzetten van de tent zie ik een bekende voorbij wandelen: Geert Tichelaar; een collega van Boom! Even bijgepraat, hij is op doorreis richting Pisa. Zo zie je maar weer hoe klein de (boom)wereld is.

O ja, typfouten moeten jullie maar voor lief nemen; hebben geen querty toetsenbord..

O jq; typfouten ,oeten jullie ,qqr voorlief ne,en; hebben geen auerty toetsenbord

Roelanda

Volgens de foto's te zien hebben jullie prachtig weer.
Nou geniet er maar van en ehh hebben jullie al blaren ?

Wim

Hallo Hilly en Tinus,

Leuk om jullie via deze site te volgen. Als ik de verslagen zo lees gaat alles nog goed en liggen jullie op schema. Hilly, wat een toeval dat je Geert op een camping in Beaune tegen moet komen.
Ik wens jullie voor de resterende kilometers veel succes en geniet ervan.

Groetejs,
Wim

Fieni

Hallo Hilly en Tinus,

Ik ben inmiddels terug van onze driedaagse vakantie op de fiets het is ons goed bevallen maar zo als jullie gaan is ons te gek. te veel tegen wind .wij wensen jullie veel succes. groetjes van Fieni en Gerard.

Ma

Hallo jullie twee ,de helft zit er al bijna op,Heb je de Sint de groeten nog even van ons gedaan?het weer word er hier niet beter op veel wind en een graad of 15 geen fiets weer dus .veel fiets plezier Pa en Ma