Boesjes.reismee.nl

St.Marie - Palavas les Flots 67 km

ja hoor, net de tent ingepakt; begint het een beetje te spetteren. Maar och, wij duitse hollanders laten ons niet bang maken met een beetje water. nou ja, beetje???? hoe verder we fietsen des te harder het begint te plensen. Gelukkig is het niet koud en kan alleen ons fietsbroekje maar echt nat worden. Onze regenjas doet goed zijn werk en onze tevas kunnen het ook wel hebben.

We gaan met een pontje en riviertje over en gelukkig vijnden we een plekkie om als verzopen katten een kopje koffie te drinken. Na de koffie lijkt het iets beter te worden, lijkt, want even later plens het weer, maar in de verte zien we wat opklaringen en een klein uurtje later fietsen we al wee in ons hempe en zijn de regenbui al weer vergeten.

Fietsen verder heerlijk lang de kust met tal van toeristische plaatsjes. Na het opzetten van ons tentje neem ik een lekker douche. Bij terugkomst zit Tinus treurig bij ons tentje. Zijn gehoorapparaatje is weg. Wel lekker rustig voor hem, maar ik kom straks zonder stembanden thuis. Waarschijnlijk zo n 15km terug uit het stuurtasje gevallen. Taxi gebeld; Tinus met taxi en behulp van zijn fotografisch geheugen, want Frans kan hij niet, terug naar de plek waar hij voor het laatst het tasje geopend heeft; en...... je zult het niet geloven, maar het apparaatje lag van verre te blinken in het zonnetje... Scheelt dikke 1000 euro schade. Tinus dus happydepeppie!!

Straks effe pizzatje halen... tot schrijfs......

Bertus

Hoe is het mogelijk dat je dat gehoor app terug kon vinden, wat zullen jullie blij zijn geweest.
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben,hopen nog meer van jullie te zien en te horen. Gr uit de krim.

Ma

Toch wel leuk zo een beetle mee te reizen door bergen en dalen,en zo weigen regen.zijn jullie lekker bruin? en hoe zit het met de pondjes?Nog veel fiets plezier.
Pa en Ma.

Ineke

Wat een toffe vakantie zo! Fijn dat het allemaal zo goed gaat, afgezien dan van wat kleine pechjes zoals een gehoorapparaatje :-). Nog heel veel plezier bij de laatste loodjes en tot volgende week.
Groetjes,
Ineke.

Boukje, Angelique, Annemarie

Succes met jullie trip! We vinden het super knap van jullie :-).

Groetjes van het incassoteam van "Boom"

Richelle

Hahaha dat scheelt jou toch een heleboel schreeuwwerk Hilbert:P!! Wat een geluk dat jullie't gehoorapparaatje terug hebben gevonden!!(Y)

GENIET DR NOG FF VAN!!! EN HEEL VEEL SUCCES!

Groetjes Riggel.