Boesjes.reismee.nl

Palavas les Flots - Maseillan Plage,

Vannacht hebben we een hele dikke onweersbui gehad, met veel regen en wind De tent en wij hebben hetgelukkig overleefd, weer ietsie wijzer geworden. s Morgens was het gelukkig weer goed weer toen we vertrokken richting het zuiden. We hebben heel lang gefietst over een fietspad langs een kanaal. dit op advies van iemand van de plaatselijke vvv. Op de kaart kon je het fietspad emaal niet zien, maar we fietsten er dus wel. Nou ja, fietsen, het was een heel groot deel martelen. Niet harden dan zo n 8 a 10 km per uur. Met het gewicht van onze fietsen had je het idee dat jec onstant wegzakte. Dan kun je nog beter klimmen. Dat doe je tenminste nog ergens voor, en dit verveelde toch wel na geruime tijd.

Op de camping in Marseillan Plage, Beauregard Ouest, hadden we een stel uit Enschede naast ons staan die direct hun stoeltjes aanboden om op te zitten. Hier waren we natuurlijk erg blij mee. Toch wel lekker een echte stoel als je gewend bent om constant op de grond moet zitten.

S middags nog even van het strand genoten, daarna ons potje gekookt, een ijssie gehaald en slapen.